avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krysiorek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 543.03 kilometrów w tym 67.00 w terenie. Mój blog jest administrowany przez wujka Misiacza. Jeżdżę z prędkością średnią 15.59 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
free counters

FANKLUB KRYSIORKA

Wykres roczny blog rowerowy Krysiorek.bikestats.pl

Polecane linki

Kwiecień, 2011

Rower:

Z ciocią Basią, wujkiem Misiaczem i tatą...ciąg dalszy!

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 2

Dziś znów wyciągnęłam ciocię Basię i tatę na rower, bo wujek Misiacz – to oczywiste – ma poważną cyklozę i jego wyciągać nie trzeba, co najwyżej w drugą stronę. ;) Wczoraj dał sobie nieco w kość, a dziś postanowił się zrelaksować w moim znakomitym towarzystwie. ;)))
Każdy wyjazd to dla mnie niesamowita radocha, wujek z ciocią dają zbożowe batoniki, wiatr szumi w kasku…o kurczę …jakie to zaj...!!! ;))) Wybaczcie zwrot, ale naprawdę było tak fajnie!
O matko! Rower jest zajefajny!!! © Misiacz

Może byśmy już pojechali dalej, co?

Rowerkami przemknęliśmy w okolicach ul. Szafera i wjechaliśmy w las. Jazda terenowa może być, nawet fajnie się buja siedzisko. Najważniejsze jednak, że dojechaliśmy wreszcie do polany w pobliżu jeziora Głębokie. Czekała tam na mnie druga połówka batonika!!!

Tu wujek Misiacz robi sobie ze mną zdjęcie.

Nie powiem, jak głośno się cieszyłam, damie nie wypada. ;) Za to jak dama umiem nóżkę na nóżkę założyć i wyszczerzyć kły do zdjęcia, a co.
Uczę się bycia celebrytką z Bikestats! ;)))

W drodze powrotnej spotkaliśmy rodzinkę, a potem jeszcze dwóch Pawłów, kolegów wujka z Bikestats. Paweł "Sargath" mnie rozpoznał, widać znana już jestem nawet wśród profesjonalistów! ;)
Po drodze pogoniliśmy parę durnych lasek szwendających się po ścieżce rowerowej i pomknęliśmy do domu.
Na ul. Taczaka tak poganiałam tatę, że stracił głowę i nacisnął ostro na pedały i szybko oddaliliśmy się od wujka i cioci. Potem tata trochę ochłonął, rodzinka dojechała i w komplecie wróciliśmy do celu.

h km/h:
Rower:

Z ciocią Basią, wujkiem Misiaczem i tatą...

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 0

Dziś po długiej przerwie ruszyłam na trasę. Tym razem w siedzisku wiózł mnie tatuś, a ciocia Basia i wujek Misiacz jechali obok nas na swoich rowerkach.
Troszkę robiłam sceny i się mazałam na początku, ale to chyba ze wzruszenia, że w końcu wsiadam na rower po tak długiej przerwie. ;)))
Pojechaliśmy przez Centralny i dalej przez ul. Derdowskiego do skrzyżowania ul. Taczaka z ul. Łukasińskiego. Tam pozowałam do zdjęć.

Ja i mój tatuś.

Potem pojechaliśmy do dziadka i babci do Mierzyna.
Wujek Misiacz rozdał pyszne batoniki muesli, które z radością wciągnęliśmy, pozując w przysiadzie do zdjęcia.

A to zdjęcie zrobione przez dziadka z balkonu.

Po zjedzeniu batonika morda mi się aż sama śmiała, mam nadzieję, że tatuś zakupi w Lidlu cały worek tych pyszności. Od dziś wycieczki będą mi się również kojarzyły z przyjemnością pożerania tych zdrowych słodkości. ;)

h km/h:
Rower:

Dałam wujkowi wycisk! ;)))

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 1

Cześć! Dawno nie szalałam na rowerku, ale trafiła się niesamowita okazja!
Wujek Misiacz miał dziś robić za mój napęd, więc czemu by z tego nie skorzystać?
Wystartowałam przy słynnym szczecińskim dywanie z krokusów na Jasnych Błoniach.

Po chwili przyszedł jednak czas na relaks i lekką pozę, a co, niech podziwiają mnie i mój sprzęt!

Dobrze prezentowałam się na takim tle.

Po chwili ruszyłam dalej, wujek Misiacz wykazał się lekką niemocą, więc musiałam "dać po garach" i rura, nie przyjechałam się tu snuć.
Pędzę, pędzę, pędzę... © Misiacz

Niezła radocha takie zasuwanie, teraz jednak muszę poczekać na tych maruderów.

Ja i mój silnik, znaczy chciałam powiedzieć, wujaszek Misiacz... ;)))

Dojechałam do ogrodu "Różanka", poszalałam na huśtawce i zarządziłam odwrót.
Na górce w Amfiteatrze spotkailśmy się z ciocią Kasią i wujkiem Jarkiem, na którego niektórzy mówią Gadzik, a nie wiem czemu, przecież on taki sympatyczny. Zapytam wujka.

W razie jakby ktoś chciał mi kiedyś podskoczyć, to od razu mówię, że stoi za mną mój gang rowerowy. ;)))